Jak zauważyć kiedy tyjemy?

Jak zauważyć kiedy tyjemy?

Po czym widać że tyjemy?

W życiu wielu kobiet przychodzi ten moment, kiedy nie mogą dopiąć ulubionych jeansów. Nawet jeśli żyją pozornie zdrowym stylem życia, czyli np. piją odpowiednie ilości wody i nie spożywają słodyczy. Oprócz klasycznego braku powietrza podczas wchodzenia po schodach, istnieje kilka zaskakujących objawów, które mogą zainspirować Cię do wstania z kanapy i powrócenia do dawnego kształtu.

Kłopoty ze snem

Jeśli zauważyłaś, że od jakiegoś czasu budzisz się na kilka godzin przed budzikiem, może oznaczać to, że masz niewystarczająco dużo ruchu. Czasami, jeśli przez cały dzień nie wykorzystałaś dość energii, możesz mieć problemy także z zasypianiem. Wprowadź do swojego życia więcej aktywności fizycznej, przekonasz się, że spanie może być łatwiejsze i przyjemniejsze.

Czujesz, że wpadasz w depresję

Zauważyłaś również spadek wydajności w pracy? Jeśli dodatkowo czujesz, że regularnie masz zły humor, be żadnego szczególnego powodu, potrzebujesz więcej ćwiczeń w swoim życiu. Aktywność fizyczna może zdziałać cuda. Wpływa rewelacyjnie na ciało, ale także na umysł i duszę. Endorfiny uwalniane po treningu, przynoszą satysfakcję i szczęście. Poza tym ćwiczenie zmniejsza również lęk i łagodzi stres.

Bóle mięśni

Jeśli masz problem z chodzeniem, często doznajesz urazów nóg, może być to główny sygnał, że organizm potrzebuje więcej ćwiczeń. Bóle i częste urazy to znak, że Twoje ciało może nie działać prawidłowo. Wzmacniając, rozciągając i rozwijając właściwe mięśnie, zobaczysz, że możesz pozbyć się wszystkich bólowych dolegliwości i żyć przyjemniej. Bez bólu.

Jesteś ospała

Wszyscy czasami zarywamy noce, aby obejrzeć ulubiony serial, ale jeśli jesteś zmęczona przez cały czas, warto zweryfikować swoje zwyczaje. Niezliczone badania łączą zmęczenie z brakiem aktywności fizycznej. Bez niej nasze ciała stają się nieruchome. Kiedy ćwiczysz, pobudzasz ciało od wnętrza. Mitochondria znajdujące się w każdej komórce w organizmie wytwarzają energię. Im więcej ćwiczysz, tym więcej mitochondriów, a to prowadzi do zwiększenia energii.

Garbisz się

Często czujesz ból kręgosłupa w biurze, przyłapujesz się na garbieniu lub zasypiasz na biurku? Okazuje się, że słaba postawa ciała może być oznaką złego stanu zdrowia. Dobra postawa jest trudna do utrzymania, gdy mięśnie rdzenia uległy atrofii, a co dopiero, jeśli ciało przenosi nadmiar tłuszczu.